"Jutawan Homestay" Jatuh 2 anak Tangga Dalam Senarai 10 Panduan Paling Laris Bulan Februari 2023

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sekarang ni tengah musim cuti sekolah...
Pada kebiasaannya.. sewaktu musim cuti sekolah ni, ramai yang akan ambil kesempatan untuk pergi "bercuti-cuti Malaysia".

Tapi... baca berita dan komen-komen netizen... dengar kata, musim cuti sekarang ni agak sendu. Banyak tempat-tempat percutian yang lengang dan kurang pengunjung, tak semeriah seperti musim-musim cuti yang lalu!

Betul ke?

Dan kebetulan pula... pada bulan ini panduan "Jutawan Homestay" Jatuh 2 Anak Tangga dalam Senarai 10 Panduan Paling Laris Sepanjang Bulan Februari 2023
Keratan Akhbar Jutawan Homestay
Sumber : Klik Di Sini

Pada Bulan lepas berada di tangga ke enam..
Pada bulan ini berada di tangga ke lapan..

Boleh klik pada gambar panduan dibawah jika ingin tahu info lanjut berkenaan panduan tersebut!


Ianya telah disahkan oleh pihak Klikjer.com melalui senarai Carta Top 10 Bestseller Sepanjang bulan Februari 2023 yang telah diumumkan baru-baru ini.


Tahniah diucapkan kepada tuan Haji Faridil Atras kerana masih berjaya mengekalkan prestasi berada dalam senarai Top 10 Panduan Terbitan Klikjer...

Namun begitu.... 
Ada satu berita yang memeranjatkan iaitu panduan terkini tuan Haji Faridil Atras yang baru diterbitkan pada bulan lepas bertajuk Rahsia Umrah D-I-Y atau Rahsia Umrah Do-It-YourSelf berjaya berada di tempat kedua dalam senarai Top 10 Panduan Terbitan Klikjer.



Ini merupakan satu pencapaian yang boleh dibanggakan..
Tahniah sekali lagi diucapkan kepada tuan Haji Faridil Atras di atas kejayaan tersebut.

2 Panduan yang beliau hasilkan berjaya dalam senarai carta senarai Top 10 Panduan Terbitan Klikjer menerusi www.JutawanHomestay.com dan www.RahsiaUmrahDIY.com.

Ternyata bukan kaleng-kaleng ni...

Untuk lihat lain-lain panduan terbitan Klikjer.com yang lain, boleh klik pada butang dibawah!


Istimewa untuk anda pembaca blog ini... Saya ada menyediakan bonus untuk setiap pembelian mana-mana ebook keluaran Klikjer menerusi link affiliate saya. Untuk melihat bonus apa yang kami sediakan? Boleh klik pada button di bawah:


Atau nak lebih menguntungkan lagi... Boleh Grab Promosi Terhebat Musim cuti sekolah pada kali ini...

Sumber : Klik Di Sini


Untuk info lanjut, boleh baca di sini -> Tawaran Terhebat Musim Cuti Sekolah 2023 (Klik Di Sini)

Semoga bermanfaat.. 

Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)