Formula Lengkap dan Step By Step Untuk Gandakan Jualan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Ini ada satu ebook yang didalamnya terdapat ilmu yang telah bantu ramai orang buat sales 7 angka sebulan.

Ada kawan saya, buka team sales. Budak team sales dia hampir 100 orang - dia duplicate ilmu ni pada anak buah dia - sales kadang-kadang 6 angka dan kadang-kadang 7 angka sebulan dah hampir 3 tahun.

Formula Lengkap dan Step By Step Untuk Gandakan Jualan

Baru-baru ni dia tunjuk cash reserve salah satu company dia, ada RM1.2 juta. Dan dia ada 3-4 company lagi. Saya yakin cash reserve untuk company dia yang lain pun begitu juga.

Baru-baru ni dia tunjukkan performance sales team dia.

Sorang tu buat sales RM2 juta bulan September baru ni.

Sorang lagi buat sales RM4.1 juta pada bulan September

Sorang lagi buat RM4.9 juta pada bulan Ogos.

Diorang semua guna ilmu sales cycle dan diorang duduk dan study bertahun-tahun apply ilmu yang basic ini. 

  • Ada yang apply pada closing
  • Ada yg apply pada team sales
  • Ada yang apply pada chatbot
  • Ada yang apply pada skrip wasap

Imu ni mungkin basic. Tapi ilmu basic yang tak seksi ini lah yang berterusan dan berulangkali bantu naikkan bisnes pelbagai individu.

Dalam seminar, caj untuk ilmu ini ialah RM5000.00 
3-4 kali dia buat seminar
tapi saya tak pergi disebaban ada banyak kekangan lain
tak terkata rasa syukur bila tiba-tiba tuan guru buat dalam bentuk ebook.

Ebook dia diletakkan pada harga RM129.00 (Launching Price)
Harga sebelum ini RM99.00 semasa Pre-Launching. Tapi sekejap sahaja dah sold out.

Kandungan dalam ebook ini bagi saya bernilai puluhan juta.

Anda dapatkan ebook ini dan study lah dengan bersungguh-sungguh.. dan kemudian applylah selama beberapa tahun. .
Anda tak perlu ilmu yang pelik-pelik untuk sukses besar
Ilmu yang basic inilah yang akan bawa sales yang konsisten kepada anda.

In shaa Allah anda akan win dan anda akan win besar jika anda istiqamah dan disiplin.

Kalau anda sibuk tak boleh baca bulan ni, simpan dulu dalam komputer, simpan dulu dalam email. Bila anda free, anda baca satu satu dan anda apply satu satu dalam bisnes anda.

Jangan sampai jualan dah tutup baru anda merayu rayu minta jualan dibuka balik.

Saya jamin anda akan nampak perubahan pada bisnes dan pada sales anda... sepertimana saya tengok perubahan pada bisnes rakan-rakan saya yang berlaku depan mata saya.
  • invest RM129 ni. 
  • invest masa anda untuk kuasai ilmu ini
  • invest tenaga anda untuk apply ilmu ni
  • scale up dan duplicate team anda atas foundation ilmu ni.
Saya yakin anda akan dapat capai 7 angka juga.
hanya masa yang menentukan cepat atau lambat
asalkan anda konsisten buat tindakan yang betul.

Macamana nak dapatkan ebook tu?

Boleh klik pada button di bawah:



Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini..

Semoga bermanfaat.

Perkongsian ikhlas daripada; 





Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)