Kisah Puan Zarini viral sekali lagi di Ambang Tahun 2022

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Anda ada tak baca Akhbar KOSMO baru-baru ini? Lebih tepat lagi akhbar KOSMO bertarikh 28 Disember 2021. Dalam Akhbar tersebut, sekali lagi Kisah Puan Zarini dipaparkan oleh pihak wartawan. 


Kalau sebelum ini, kisah beliau sebagai Suri Rumah Bangkit, Hutang Setengah Juta Selesai. Tapi kali ini mengenai jualan BULUH PANCANG yang berjaya cecah RM130 ribu setahun (2021).


Kisah Puan Zarini dalam The Vocket. Sumber : Klik Di Sini


Jual buluh di Shopee dengan bantuan penduduk kampung, yang turut sama merasai hasil pendapatan Puan Zarini ini, hatta pada musim hujan atau banjir. Beliau berkongsi rezeki dengan penduduk-penduduk kampung yang berminat untuk memasarkan perniagaan di Channel Shopee milik beliau.
Kisah Puan Zarini dalam The Vocket. Sumber : Klik Di Sini

Beliau juga mempelawa mana-mana peniaga offline ataupun online yang berminat untuk memasarkan perniagaan melalui platform Shopee milik beliau.

Selain itu, beliau juga turut mengadakan kelas Online berniaga Shopee kepada mereka yang berminat untuk naik-taraf bisnes dari biasa-biasa kepada jualan yang lebih baik. 

Ada KELAS ONLINE disediakan + ebook percuma Bisnes Shopee.


Beliau juga ada buat Group Telegram untuk belajar shopee dan siap dengan panduan nak setup kedai shopee. Dalam group tu kalau ada tak tau apa-apa boleh terus bertanya kepada beliau

Yuran nak belajar Puan Zarini caj sekali sahaja seumur hidup. Tak perlu bayar tiap-tiap bulan.

Berikut merupakan sebahagian daripada testimoni yang diberikan oleh pelajar-pelajar beliau:

Contoh Testimoni yang diberikan oleh pelajar-pelajar Puan Zarini

Contoh Testimoni yang diberikan oleh pelajar-pelajar Puan Zarini

Contoh Testimoni yang diberikan oleh pelajar-pelajar Puan Zarini

Dah join kelas online ni bukan boleh terus jadi kaya. Nama pun kelas. Mesti kena belajar dan ambil tau selok belok cara Puan Zarini buat dulu.

Jenis nak cepat kaya, tak sabar, malas nak bertindak dan ada penyakit gila memang tak disyorkan join kelas ini kerana akan menyusahkan beliau balik nanti.

Sesibuk mana pun Puan Zarini pada ketika ini, beliau tetap nak ajar sesiapa yang berminat nak berjaya macam beliau. Dah ramai yang jadi macam mana beliau buat selepas belajar.

Sekian sahaja perkongsian pada kali ini.
Semoga bermanfaat.


Info Berkaitan:


Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)