"Jutawan Homestay" Kekal Di Tangga Ke 6 Dalam Senarai 10 Panduan Paling Laris Bulan Januari 2023

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Syukur Alhamdulillah... 
Dah sebulan kita berada di Tahun 2023. 
Sekejap betul masa berlalu kan..
Sekarang dah masuk Bulan Februari 2023..

Saya tengok, kawan-kawan saya yang buat bisnes Homestay semakin murah rezeki mereka sepanjang tahun 2023 ini.. Bila mana homestay-homestay mereka ramai yang dah booking. Ada tu sampai bulan November 2023 pun dah ada minggu yang kena booking..
Terutamanya homestay yang ada swimming pool..

Oh ya.. Untuk makluman anda, panduan "Jutawan Homestay" berjaya mengekalkan kedudukan di tangga ke 6 dalam Senarai 10 Panduan Paling Laris Sepanjang Bulan Januari 2023
Keratan Akhbar Jutawan Homestay
Sumber : Klik Di Sini

Boleh klik pada gambar panduan dibawah jika ingin tahu info lanjut berkenaan panduan tersebut!


Ianya telah disahkan oleh pihak Klikjer.com melalui senarai Carta Top 10 Bestseller Sepanjang bulan Januari 2023 yang telah diumumkan baru-baru ini.


Tahniah diucapkan kepada tuan Faridil Atras yang merupakan penulis ebook Jutawan Homestay.  

Semoga boleh teruskan kejayaan ini atau berjaya mendapat kedudukan yang lebih baik lagi pada bulan-bulan yang seterusnya... In Shaa Allah.. Aamiin..

Sama-samalah kita doakan kejayaan beliau..

Oh ya! Sementara teringat ini...
Untuk makluman.. tuan Haji Faridil Atras juga baru-baru ini telah menerbitkan sebuah lagi panduan baru di Platform Klikjer.com. yang bertajuk Rahsia Umrah D-I-Y atau Rahsia Umrah Do-It-YourSelf.






Panduan ini dihasilkan dengan tujuan untuk membantu sesiapa sahaja yang ingin menunaikan umrah tapi budget tidak mencukuo disebabkan pakej Umrah sekarang ni dah jadi semakin mahal. 

Sebenarnya, kita boleh buat umrah sendiri tanpa gunakan agensi umrah dan travel. Dengan cara ini, kita boleh jimatkan kos sekitar 20%. Banyak juga tu. 

Rata-rata pakej umrah sekarang ni sekitar RM7,000++ dan RM8,000++.
Kalau dapat jimat sebanyak 20% dah hampir RM2,000 juga penjimatan yang dapat dilakukan.

Kepada yang berminat nak pergi umrah dalam tempoh masa terdekat ini, boleh baca panduan ini. 

Untuk lihat lain-lain panduan terbitan Klikjer.com yang lain, boleh klik pada butang dibawah!


Istimewa untuk anda pembaca blog ini... Saya ada menyediakan bonus untuk setiap pembelian mana-mana ebook keluaran Klikjer menerusi link affiliate saya. Untuk melihat bonus apa yang kami sediakan? Boleh klik pada button di bawah:


Semoga bermanfaat.. 

Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)