Pemberian Bantal Hilton Percuma untuk Penyewa Homestay di teruskan lagi

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Pemberian bantal Hiton percuma untuk penyewa homestay di teruskan lagi. Insentif ini akan dilanjutkan lagi disebabkan maklumbalas yang diberikan oleh penyewa sebelum ini sangat memberangsangkan. 

Bantal Hilton Percuma Untuk Penyewa Homestay
Penyewa Homestay yang telah menerima Bantal Hilton percuma

Penyewa sebelum ini telah menerima Bantal Hilton percuma setelah menyewa Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak selama 4 hari 3 malam pada 8 hingga 11 Januari 2021.

Pada asalnya penyewa homestay dari Johor Baharu ini cuma hendak menyewa selama 3 hari 2 malam sahaja iaitu 8 hingga 10 Januari 2021. Tapi disebabkan urusan mereka belum selesai iaitu untuk explore lokasi-lokasi menarik yang terdapat di sekitar Batu Gajah dan Bota Perak, telah menyebabkan mereka minta supaya sewa dilanjutkan sehingga 11 Januari 2021.

Perbincangan dengan penyewa homestay melalui Whatsapp
Perbincangan dengan penyewa homestay melalui Whatsapp


Hasil perbincangan dengan penyewa homestay melalui Whatsapp
Hasil perbincangan dengan penyewa homestay melalui Whatsapp


Alhamdulillah.. Penyewa homestay telah berjaya menyelesaikan urusan mereka setelah berjaya mendapatkan lokasi-lokasi yang sesuai untuk penggambaran filem Maharaja Bomoh.


Penggambaran Filem Maharaja Bomoh akan dilakukan di sekitar negeri Perak
Penggambaran Filem Maharaja Bomoh akan dilakukan di sekitar negeri Perak 


Mengikut perancangan mereka (penyewa homestay), penggambaran filem ini akan diteruskan lagi pada bulan Februari 2021 di sekitar Batu Gajah dan Bota Perak yang mungkin mengambil masa selama 10 hari.

Tetapi, apabila Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan semula di beberapa negeri di Malaysia, jadi tak tahu bagaimana pula perancangan mereka selepas ini. Jadi, sama-samalah kita doakan semoga urusan mereka dipermudahkan. Kita berharap semoga tempoh perlaksanaan PKP tidak dilanjutkan. Sekiranya PKP dilanjutkan, ramai yang akan terkesan.

Sebelum mendaftar keluar daripada Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak , para penyewa berasa gembira sebab dapat Bantal Hilton Percuma sebagai buah tangan daripada kami untuk dibawa pulang. 


Testimoni daripada pelanggan kerana berpuas hati dengan servis yang kami berikan
Testimoni daripada pelanggan kerana berpuas hati dengan servis yang kami berikan


Dalam gambar di bawah menunjukkan keadaan Bantal Hilton percuma yang telah direservekan di Bilik Tidur utama untuk diberikan kepada penyewa Homestay. Selepas guna, boleh ambil terus Bantal Hilton tersebut. 

Bantal Hilton baru yang disediakan sebagai buah tangan untuk penyewa homestay
Bantal Hilton baru yang disediakan sebagai buah tangan untuk penyewa homestay


Anda boleh tengok sendiri keadaan Bantal Hilton tersebut dengan bantal biasa yang terdapat di Pak Ya Homestay. Jelas berbeza keadaan bantal tersebut disebabkan Bantal Hilton standard seperti bantal hotel 5 bintang. Gebu dan sedap.


Jadi, penyewa-penyewa Pak Ya Homestay memang beruntung. Sewa Homestay melebihi 2 malam dapat 2 bantal Hilton percuma. Ya! Itulah syarat minimum untuk melayakkan dapat bantal Hilton Percuma.


Boleh tengok keadaan terkini Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak melalui video di bawah:

Video : Keadaan Terkini Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak.


Dalam video dibawah pula, anda bolah tengok keadaan Bantal Hilton kami yang berkualiti, gebu dan lembut.

Video Bantal Hilton Update Material

Video Demo Bantal Hilton


Bukan selalu boleh dapat Peluang macam ini. Jadi gunakan peluang ini dengan sebaiknya untuk mendapatkan Bantal Hilton secara Percuma.

Hadiah Bantal Hilton Percuma ini disumbangkan oleh:

Jaminan kami:

Sekiranya anda dah buat bayaran booking homestay. Kemudian Tak jadi tinggal di homestay kami disebabkan tidak boleh merentas negeri/PKP/PKPD akibat Pendemik Covid19, Deposit Akan dipulangkan semula (setelah ditolak dengan harga bantal).



Info Berkaitan:




Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)