Peluang Menjana Pendapatan Sambil Melancong Pada Tahun 2023 Bersama Zahin Travel

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Tahun 2022 telah pun melabuhkan tirainya. Sekarang kita sudah pun melangkah ke tahun 2023. Ada khabar angin mengatakan, ekonomi pada tahun 2023 ini lebih mencabar berbanding pada tahun lepas.


Dalam ebook Rahsia Buat Duit Tambah-tambahan Dengan Homestay, saya mencadangkan kepada pengusaha-pengusaha homestay supaya ikhtiarkan sumber pendapatan lain yang sealiran atau selari dengan bisnes homestay yang sedang dijalankan. Salah satunya ialah dengan cara Mempromosikan Produk-produk pelancongan yang terdapat di sekitar kawasan Homestay kita. Sekiranya anda tak tahu macamana nak dapatkan produk-produk pelancongan tersebut?, saya bagi satu contoh siaitu mempromosikan Pakej-pakej pelancongan Zahin Travel


Sumber : Klik Di Sini


LEBIH 200 PAKEJ YANG MUDAH TERJUAL

Pelbagai Pilihan Produk Pelancongan Dalam Dan Luar Negara




Sumber : Klik Di Sini


Di Zahin Travel terdapat lebih 200 pakej pelancongan di dalam dan di luar negara yang mudah untuk dijual. Lebih-lebih lagi apabila sektor Pelancongan dalam Malaysia dan luar negara sudah aktif semula, menyebabkan ramai orang sedang mencari pakej-pakej pelancongan yang terbaik untuk bawa ahli keluarga atau team sekerja pergi bercuti. 


Inilah peluang terbaik yang dapat dimanfaatkan oleh para pengusaha homestay untuk turut sama menjadi ejen bagi mempromosikan pakej-pakej pelancongan yang ditawarkan pada platform mempromosikan homestay masing-masing. Dengan erti kata lain, para pengusaha homestay boleh buat 2 kerja dalam satu masa.

  • Promote Homestay masing-masing
  • Promote pakej pelancongan Zahin Travel (terdapat lebih 200 pakej pelancongan di dalam dan di luar negara)


Secara tidak langsung ianya juga akan dapat meningkatkan kreadibiliti pengusaha-pengusaha homestay.


KELEBIHAN SEBAGAI EJEN ZAHIN TRAVEL

Manfaat Penyertaan


✅ Tanpa modal

✅ Tak perlu simpan stok

✅ Tiada tarikh luput

✅ Tak perlu sewa kedai atau pejabat

✅ Boleh dibuat di mana-mana sahaja pada bila-bila masa. Asalkan ada internet, smartphone & sikap berbudi bahasa

✅ Komisen tinggi mengikut pakej

✅ Boleh melancong pada harga ejen

✅ Latihan disediakan jika tidak pernah menjual apa-apa produk


SEBAHAGIAN DARIPADA REKOD JUALAN EJEN ZAHIN TRAVEL

Sumber : Klik Di Sini


PERKONGSIAN EJEN ZAHIN TRAVEL

Pendedahan Teknik Jualan Melalui Industri Pelancongan Negara

Perkongsian top ejen yang dah bersama dengan Zahin Travel sejak tahun 2018 dan masih kekal aktif sampai sekarang.


Beliau merupakan seorang pengurus di sebuah agensi berkaitan kerajaan (GLC) dan pada masa yang sama, seorang usahawan pelancongan secara separuh masa.


Jualan untuk tahun ini, RM189,000 hanya dengan menggunakan teknik pemasaran percuma!


BIMBINGAN PELANCONGAN DAN PEMASARAN

Bagaimana Menjana Jualan 1 Juta Yang Pertama

Sumber : Klik Di Sini


Mengenai Program Latihan Keusahawanan Ejen Zahin Travel


Sebagai ejen Zahin Travel, anda bakal didedahkan dengan program keusahawan pelancongan secara intensif. 


Antara topik yang akan dikongsikan ialah pengetahuan produk pelancongan dan bagaimana untuk menjana pendapatan dengan mempromosikan pakej percutian. Kelas online secara percuma diadakan pada setiap minggu dan Whatsapp Group disediakan untuk bertanya sebarang soalan. 


Ejen juga boleh menghadiri kelas fizikal setiap 3 bulan sekali dan dilaksanakan dengan konsep 'Belajar Sambil Bercuti' di lokasi seperti Kundasang, Melaka, Pulau Langkawi, Pulau Pinang, Pulau Pangkor, Krabi Thailand dan sebagainya. Setiap ejen juga akan diuruskan oleh seorang pengurus ejen di sepanjang perjalanan sebagai usahawan pelancongan.


Sila ambil maklum bahawa sesi pengambilan ejen terhad kepada 1,000 orang sahaja. Sekiranya kuota telah habis, yuran penyertaan terpaksa dikenakan bagi menampung kos pengurusan untuk setiap tambahan ejen baru.

Info lanjut, sila hubungi talian hotline Zahin Travel 1700-82-8792 atau email admin@zahintravel.com. Zahin Travel juga menyediakan baucar percutian percuma kepada ejen yang memilih yuran penyertaan RM39.90 dan ke atas.


ADAKAH ANDA DALAM KATEGORI DI BAWAH?

Mereka Yang Sesuai Menyertai Zahin Travel Sebagai Ejen Pelancongan


SOALAN LAZIM (FAQ)

Mengenai Program Latihan Keusahawanan Ejen Zahin Travel


ADAKAH INI PELUANG PEKERJAAN?

Tidak. Ini bukan tawaran pekerjaan tetapi peluang menjadi usahawan dalam industri pelancongan negara.


KENAPA PENGAMBILAN EJEN DIBUAT SECARA KUOTA?

Setiap pertambahan ejen akan meningkatkan kos pengurusan. Pengambilan akan ditutup apabila kemampuan untuk menguruskan setiap ejen baru telah mencapai had maksima.


SIAPA ZAHIN TRAVEL?

Zahin Travel merupakan sebuah jenama dan tanda dagang berdaftar di bawah agensi pelancongan Zahin Travel Sdn Bhd.


APA LATAR BELAKANG ZAHIN TRAVEL?

Zahin Travel adalah sebuah agensi pelancongan yang berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia dengan nombor lesen 9159 dan turut menganggotai Persatuan Ejen Pelancongan & Pengembaraan Malaysia (MATTA).


Zahin Travel memiliki kepakaran pelancongan dalam serta luar negara dan telah menguruskan lebih 3,436 orang pelanggan sejak tahun 2016 dengan jualan terkumpul melebihi 6 juta.


ADAKAH SAYA PERLU MEMBUAT APA-APA BAYARAN?

Penyertaan sebagai ejen adalah percuma terhad 1,000 orang yang pertama. 


Kelas bimbingan secara online khusus untuk ejen Zahin Travel turut diberikan percuma pada setiap hari Sabtu jam 09:00 malam.


SAYA TIDAK BERMINAT MENJADI USAHAWAN PELANCONGAN TETAPI INGIN MELANCONG PADA HARGA EJEN.

Boleh. Tiada masalah. Pendaftaran adalah percuma selagi kuota masih ada.


BOLEHKAH SAYA MENYERTAI ZAHIN TRAVEL SEBAGAI EJEN WALAU PUN TIADA PENGALAMAN?

Boleh. Bimbingan secara online akan diberi percuma sehingga mahir.


APAKAH JAMINAN SAYA BOLEH BERJAYA DALAM BIDANG INI?

Program latihan keusahawanan bersama Zahin Travel direka untuk membimbing klien dalam membuat pilihan yang sesuai dan bagaimana mencapai kejayaan dalam bidang pelancongan. Walaubagaimanapun, tiada jaminan khusus bahawa semua klien dalam program ini akan berjaya mencapai hasil yang sama. Ia bergantung kepada dapatan daripada beberapa faktor termasuk motivasi dan niat peribadi, sikap, pengetahuan, ketekunan, kerja keras dan tekad. 


Pihak penganjur tidak boleh dianggap memberi khidmat perundangan, rekomendasi kewangan atau khidmat professional yang lain kepada peserta. Sekiranya memerlukan khidmat dan bantuan pakar, sila dapatkan nasihat bertauliah dan berkelayakan. 


DAFTAR SEKARANG SEBELUM KUOTA PENUH

Sila Tekan Butang Daftar Ejen Di Bawah



ZAHIN TRAVEL SDN BHD (1276808-W)

Platform Program Keusahawanan Ejen Zahin Travel


Zahin Travel merupakan agensi pelancongan berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia dengan nombor lesen 9159. Berpengalaman menguruskan ribuan percutian pelanggan sejak tahun 2016, Zahin Travel kini membuka peluang perniagaan di dalam bidang keusahawanan pelancongan kepada mana-mana individu atau organisasi yang berminat.


Kini, Zahin Travel memiliki lebih daripada 200 pakej pelancongan untuk destinasi tempatan dan luar negara. Komisen yang tinggi dan berbaloi sebagai antara punca pendapatan untuk ejen Zahin Travel. 


Gunakan peluang ini sama ada sebagai salah satu sumber kewangan, untuk melancong pada harga ejen atau menghargai pekerja anda dengan pakej percutian yang jauh lebih murah daripada harga pasaran. Sertai sekarang dengan mendaftar sebagai ejen sebelum kuota penuh.


AD RAZIN SDN BHD (1370918-V)

Syarikat Pemasaran Digital Dengan Kepakaran Sejak Tahun 2016


Ad Razin adalah salah satu anak syarikat kepada Zahin Travel yang ditubuhkan dengan tujuan utama sebagai sebuah agensi pemasaran digital. Perkhidmatan utama yang disediakan ialah pembinaan website dan aktiviti pengiklanan di platform Google, Facebook dan TikTok. Ad Razin telah diberi tanggungjawab oleh Zahin Travel untuk memasarkan pakej percutian dan program pengambilan ejen pelancongan. 


ANTARA KENANGAN PERCUTIAN

Memori Terindah Bersama Zahin Travel








Sumber : Klik Di Sini


DAFTAR SEKARANG SEBELUM KUOTA PENUH

Sila Tekan Butang Daftar Ejen Di Bawah



Untuk maklumat lanjut atau jika terdapat sebarang pertanyaan, boleh hubungi pihak pengurusan Zahin Travel menerusi maklumat-maklumat berikut:


Semoga apa yang dikongsikan pada kali ini dapat memberi manfaat. Terutamanya sebagai usaha atau persediaan untuk kita menghadapi keadaan ekonomi  tahun 2023 yang dijangka lebih mencabar dengan kenaikan harga barang keperluan harian, stok barang asas yang tidak mencukupi dalam pasaran, dan sebagainya. 


Info Berkaitan:



Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)