KENAPA REZEKI TAK MURAH?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Alhamdulillah, ramai yang dah start bisnes terutamnya bisnes online. Hampir kira-kira 4 juta lebih rakyat Malaysia buat bisnes. 

Banyak giler kan?

Siang malam buat bisnes. Non-stop! Kalau ada 25 jam. 25 jam buat fikir bisnes. Huhuhu

Waktu sebegini semua orang struggle nak cari rezeki, nak upgrade hidup dan tambah pendapatan sampingan.

Tetapi dalam kita struggle nak upgrade rezeki, kadang-kadang mesti kita ada yang bocor kan?


Rasa tak cukup, berhutang dan bertambah hutang...

Rasa stress dengan sales yang tak naik naik..

Mari kita sama-sama muhasabah diri.. Mencari jawapan..

KENAPA REZEKI TAK MURAH?

KENAPA REZEKI TAK MURAH
Sumber : Klik Di Sini
  1. Lupa Tanggungjawab kepada Ibu bapa
  2. Kedekut nak sedekah 
  3. Bergaduh dengan adik-beradik, Putus Silaturahim
  4. Susah nak senyum
  5. Tak sabar, cepat melenting dan marah
  6. Tak Ingat mati
  7. Malas dan suka buang masa
  8. Solat ala kadar, doa ala kadar

Jalan penyelesaian untuk selasaikan masalah ini adalah dengan melaksanakan formula-formula rezeki
Semoga kita semua sentiasa dimurahkan rezeki, terutamanya kepada sahabat-sahabat kita yang kehilangan pekerjaan dalam masa terdekat ini.

Ingat! Rezeki itu milik Allah S.W.T.. Pasti akan ada rezeki untuk kita sekiranya kita sentiasa berusaha mendekatkan diri kita kepada Allah S.W.T.


https://shamsuddinkadir.onpay.my/order/form/ebook-buat-duit-moratoriumcovid19-c/56

Sumber : Klik Di Sini


Tips perancangan kewangan dalam tempoh Moratorium:
  1. Selesaikan Hutang Kad Kredit (sekiranya ada) -> ezy.la/KadKredit
  2. Usahakan Tambah Pendapatan secara Part Time -> ezy.la/KerjaPartTime
  3. Usahakan untuk melabur dalam pasaran Saham (Peluang untuk membali Saham-saham yang jatuh harga) -> ezy.la/SeriKandiSaham
  4. Kumpul modal untuk membeli rumah Lelong/Subsale bermula pada bulan Oktober nanti (selepas sebulan tamat tempoh moratorium Covid-19) -> ezy.la/RumahPertama 

Semoga Bermanfaat.

Nota : Sila sampaikan atau kongsikan maklumat ini kepada rakan-rakan anda, supaya semua orang lebih berhati-hati dan berjimat cermat semasa menggunakan wang tunai yang ada dalam tangan.





Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)