Kurma AJWA Myway Ditanam Di Ladang Sendiri di Madinah

Kurma AJWA Myway ialah Kurma Ajwa yang ditanam di ladang sendiri di tanah haram Madinah Al Munawwarah dan pengawalan kualiti kurma Ajwa Myway ini bermula seawal proses penanaman lagi. 


Kedudukan Ladang Kurma Ajwa Myway
Kedudukan Ladang Kurma Ajwa Myway


Ladang Kurma Ajwa Myway terletak 12km dari Masjid An Nabawi dan mempuyai keluasan 23 hektar. Lokasi ini adalah merupakan lokasi dimana tanah-tanihnya adalah yang paling baik untuk penanaman Ajwa yang dapat menghasilkan Kurma Ajwa yang berkualiti paling tinggi.


Kurma Ajwa yang berkualiti paling tinggi (Gred AAA)
Kurma Ajwa yang berkualiti paling tinggi (Gred AAA)


Ladang AJWA Myway di Madinah adalah antara ladang-ladang yang berjaya menerima persijilan SFDA (Saudi Food and Drug Administration) dan pelbagai ISO antarabangsa.


Ladang Kurma AJWA Myway di Madinah
Ladang Kurma AJWA Myway di Madinah


Bukan semua ladang beroperasi melalui garis panduan operasi SFDA yang ketat kerana terdapat banyak ladang-ladang persendirian yang mengeluarkan kurma secara runcit. Dan sememangnya kurma Ajwa mereka juga merupakan Ajwa. sememangnya bukan semua Ajwa sama.


Kurma Ajwa Dari Ladang Kurma Di Madinah Kami Bawakan Ke Malaysia Dengan Kualiti Yang Terjamin!
Kurma Ajwa Dari Ladang Kurma Di Madinah Kami Bawakan Ke Malaysia Dengan Kualiti Yang Terjamin!

Kurma Ajwa Myway ini juga diproses di kilang yang  dimiliki oleh pihak syarikat. Dan kilang ini  juga  memenuhi syarat penyeliaan yang ketat. 



Seorang pekerja sedang memproses Kurma Ajwa Myway di kilang
Seorang pekerja sedang memproses Kurma Ajwa Myway di kilang

Kurma Ajwa Myway ini juga diproses di kilang milik syarikat

Kurma Ajwa Myway ini langsung tidak melalui sebarang pihak 3rd party dalam semua proses penyediaannya di madinah, sehinggalah ia sampai ke Malaysia, semua diuruskan oleh Myway juga.


Anggaran berat bagi setiap 10 biji Kurma Ajwa Myway ialah 100g
Anggaran berat bagi setiap 10 biji Kurma Ajwa Myway ialah 100g


Di Malaysia, pihak Myway menggunakan Cold Storage sendiri untuk memastikan kelembapan dan suhu sekeliling tidak mengubah rasa dan kualiti kurma ajwa yang bakal sampai ke tangan pelanggan.



Tempat penyimpanan sejuk beku Myway berada di Port Klang dan melalui kerjasama dengan ILM Logistics, kurma Ajwa Myway ini disimpan pada suhu yang paling optimium untuk mengekalkan rasa dan khasiatnya


Mesin khas yang digunakan untuk pembungkusan Kurma Ajwa Madinah
Mesin khas yang digunakan untuk pembungkusan Kurma Ajwa Madinah


Untuk memastikan para pelanggan menerima kurma dalam kualiti yang terbaik, semua pembungkusan kurma disempurnakan dengan menggunakan mesin khas. Kurma yang di pek dengan menggunakan mesin ini akan lebih terjamin kualti dan rasanya ketika tempoh penghantaran.


Kurma AJWA Myway Madinah dijual dengan menggunakan nama Kurma Ajwa Jumbo Madinah Gred AAA disebabkan saiz dan kualitinya.



Keadaan Kurma AJWA Myway Madinah yang dijual dalam pasaran Malaysia
Keadaan Kurma AJWA Myway Madinah yang dijual dalam pasaran Malaysia

Kurma AJWA Myway Madinah dijual dalam kotak yang mempunyai berat 500g


Contoh Testimoni daripada Pelanggan Kurma AJWA Myway


Testimoni 1 Pelanggan Kurma AJWA Myway
Testimoni 1 Pelanggan Kurma AJWA Myway

Testimoni 2 Pelanggan Kurma AJWA Myway
Testimoni 2 Pelanggan Kurma AJWA Myway


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan 
Kurma AJWA Myway Madinah atau Kurma Ajwa Jumbo Madinah Gred AAA, anda  boleh klik di sini:

-> https://ezy.la/StokKurmaPremium

-> https://ezy.la/StokKurmaPremium

-> https://ezy.la/StokKurmaPremium


P/s : Pendaftaran untuk menjadi ejen Affiliate kurma premium kami masih lagi dibuka. Setakat ini Pendaftaran adalah percuma. Terhad kepada 300 orang sahaja! Selepas cukup 300 orang ejen, kami Akan kenakan bayaran untuk Pendaftaran ejen yang seterusnya. Berminat nak jadi ejen? Boleh sertai channel Telegram kami di link berikut -> https://t.me/MyKurmaPremium


Info berkaitan:


Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)