Doakan Semoga dipermudahkan urusan sahabat saya membawa masuk ke Malaysia 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 


8 Hari lagi nak masuk bulan Rejab. Ramai umat Islam mengambil peluang untuk melaksanakan ibadah puasa sunat di bulan Rejab Dan Syaaban sebelum puasa wajib di bulan Ramadhan.


Esok In Shaa Allah sahabat saya akan bawa masuk 12 tan Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA dari Madinah ke Malaysia.


Doakan semoga Allah permudahkan urusan beliau membawa masuk 12 Tan kurma Ajwa tersebut untuk memenuhi permintaan rakyat Malaysia.

Doakan Semoga dipermudahkan urusan sahabat saya bawa masuk 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah
Doakan Semoga dipermudahkan urusan sahabat saya bawa masuk 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah


Untuk makluman, kurma yang bakal di bawa masuk ke Malaysia ini didatangkan dari Ladang Kurma Di Madinah Dengan Kualiti Yang Terjamin!

Urusan Penghantaran 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah ke Malaysia
Urusan Penghantaran 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah ke Malaysia
Urusan Penghantaran 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah ke Malaysia
Urusan Penghantaran 12 Tan Kurma Ajwa dari Madinah ke Malaysia

MyWay Food merupakan syarikat kepunyaan sahabat saya

Keadaan cuaca dan demografi alam di Madinah mampu menghasilkan Kurma Ajwa yang terbaik. 

Pokok Kurma Ajwa hanya tumbuh subur di tanah bumi Madinah dan tidak terdapat di kawasan atau negeri lain. 

1. Kawasan Aliyah atau Awali
Kurma Ajwa Jumbo ini didatangkan dari kawasan berbukit yang dipanggil Aliyah, iaitu di sebelah Tenggara bandar Madinah. Kawasan ini merupakan tempat paling baik dan bagus untuk menghasilkan kurma yang berkhasiat dan berkualiti tinggi.

2. Ladang Disahkan Organik
Penghasilan Kurma Ajwa Jumbo dengan standard organik tanpa sebarang bahan kimia menjadikan Kurma Ajwa Aliyah ini jauh lebih berkhasiat dan selamat untuk pengguna.

3. Tanpa Bahan Campuran
Kurma Ajwa Jumbo yang terhasil dan dibawa ke Malaysia tidak dicampur dengan sebarang bahan - bahan kimia lain seperti gula tambahan, agen pengawet, pengganti rasa atau minyak lain.

4. Stok Baru Setiap Tahun
Semua stok Kurma milik sahabat saya, termasuk Kurma Ajwa Jumbo ini adalah stok yang baru sampai dan masih segar. Bukan stok yang disimpan dari tahun - tahun lepas.

5. Stok Disimpan Dalam Peti Sejuk

Setiap stok Kurma Ajwa Jumbo yang sampai dari Madinah akan disimpan dalam gudang yang mempunyai penghawa dingin. Ini bagi mengekalkan kualiti serta khasiat Kurma Ajwa Jumbo tersebut dan pastinya supaya anda dapat merasai Kurma Ajwa Jumbo yang sama kualitinya ketika di ladang.

Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA
Keadaan Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA


Video Kelebihan Kurma Ajwa

Dari Ladang Kurma Di Madinah Kami Bawakan Ke Malaysia Untuk Anda Dengan Kualiti Yang Terjamin!
Dari Ladang Kurma Di Madinah di Bawakan Ke Malaysia Untuk Anda Dengan Kualiti Yang Terjamin!


1001 Manafaat Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA Untuk Anda.


1. Membekalkan Tenaga Segera.

Kurma Ajwa kaya dengan gula semulajadi seperti glukosa, fruktosa dan sukrosa yang memberi tenaga dengan segera untuk kercegasan sepanjang hari terutama ketika berpuasa.


2. Meningkatkan Sistem Imunisasi.

Kurma Ajwa adalah penguat imunisasi badan secara semula jadi dan memberikan perlindungan terhadap ancaman penyakit.


3. Sumber Antioksida.

Kurma Ajwa kaya dengan kandungan Selenium, Flavonoid Glycosides yang membekalkan antioksidan kepada tubuh yang boleh kurangkan risiko anda terkena penyakit kronik.


4. Kurangkan Risiko Sakit Jantung

Kandungan antioksida di dalam Kurma Zaitun secara biologinya dapat meningkatkan kesihatan jantung dan dapat mengurangkan risiko anda terkena serangan jantung.


5. Menurunkan Tekanan Dalam Darah

Amalkan Kurma Ajwa setiap hari dapat mengawal tekanan darah dan bantu buah pinggang berfungsi dengan lebih baik. Ini adalah antara sebab Kurma Ajwa mendapat permintaan yang tinggi di Arab Saudi, Pakistan, India.


6. Membantu Melancarkan Proses Pencernaan & Kurangkan Sembelit

Kandungan serat yang ada dalam Kurma Ajwa berkesan dalam melancarkan sistem pencernaan dan seterusnya membolehkan usus berfungsi dengan lebih baik.


7. Khasiat Untuk Ibu Mengandung & Menyusu.

Kaya dengan zat besi yang tinggi dapat membantu ibu - ibu mencegah amenia. Ia juga bantu para ibu tingkatkan susu badan serta melindungi tubuh mereka daripada penyakit dan jangkitan.


Saiz Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA lebih besar daripada saiz duit syiling 20 sen
Saiz Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA lebih besar daripada saiz duit syiling 20 sen

Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat lebih 100g untuk 10 biji kurma
Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat lebih kurang 100g untuk 10 biji kurma 

Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat lebih 100g untuk 10 biji kurma
Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat lebih kurang 100g untuk 10 biji kurma 


 
Contoh 1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA
Contoh 1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA 

Contoh 1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA
Contoh 1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat 500g

1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat 500g
1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat 500g

1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat 500g
1 Kotak Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA mempunyai berat 500g


Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA ini akan dijual pada harga seperti berikut:
  • Harga 1 Kotak yang mempunyai berat 500g ialah RM75.00
  • Beli 2 kotak 500g = 1kg (1000g) dapat harga terbaik RM150.00 RM130.00 (Jimat RM20)
  • Beli 10 kotak 500g = 5kg (5000g) dapat harga lagi murah RM750.00 RM530.00 (Jimat RM220)

Siapa yang nak pre order Kurma Ajwa ni sangat dialu-alukan. Penghantaran boleh dilakukan ke rumah anda melalui pos dalam tempoh PKP ini.

Kawan saya kata, kos penghantaran adalah Percuma.

Dia tanggung semua kos penghantaran.


Stok yang ada dekat Malaysia setakat ini (5 Februari 2021) masih ada lagi dalam 2 Tan. Stok tambahan 12 Tan dijangka akan sampai ke Malaysia pada 8 Februari 2021


Semoga stok mencukupi untuk keperluan rakyat Malaysia pada Bulan Rejab, Syaaban Dan Ramadan nanti.


In Shaa Allah....


Untuk menjaga kebajikan pembeli sekiranya dikuathiri Kurma yang di oder tidak sampai. Saya telah mengambil inisiatif untuk mengambil tempahan di Shopee. Melalui Terma dan syarat jualan di Shopee, selagi pembeli tidak menerima barang yang dibeli, selagi itu duit pembeli masih berada di bawah jagaan pihak Shopee. Penjual hanya akan mendapat bayaran apabila pembeli telah mengesahkan mereka menerima kurma yang dibeli.


Untuk menjaga kebaikan kita bersama (pembeli dan penjual), saya syorkan anda membeli Kurma Ajwa Jumbo Terbaik Madinah Gred AAA ini menerusi platform Shopee saya di link berikut -> https://shopee.com.my/muslimmuslimahcentre


Atau boleh juga buat tempahan dengan tekan pada button di bawah:



Sekian perkongsian saya pada kali ini. 


Semoga bermanfaat.


Terima kasih kerana sudi membaca.


Info berkaitan:


Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)