Pulangan Pelaburan sebanyak 1057 peratus dalam tempoh tak sampai 6 bulan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Selain hartanah, ramai orang berjaya buat duit yang lumayan dalam tempoh Pasca Covid-19 ini melalui pelaburan saham.

Ramai orang jadi celik saham sejak akhir-akhir ini setelah membaca perkongsian daripada 2 orang "balak" dan "awek" saham iaitu sorang dikenali sebagai Abang Ensem dan seorang lagi dikenali sebagai Serikandi Saham.

Boleh tengok salah satu hasil keuntungan dalam pelaburan saham yang dikira cukup "luar biasa" pada 29 dan 30 Julai baru-baru ini.
Saham dibeli dalam masa seminggu. Keuntungan RM560, return 62%. 
Sumber : Klik Di Sini

Saham dibeli sewaktu harga Jatuh. Keuntungan RM301,500, return 1057%
Sumber : Klik Di Sini

1057% ROI DENGAN PELABURAN SAHAM

🔥 Pengalaman sebenar : Beli Saham yang sama pada masa yang berbeza. Perbezaan timing kurang 6 bulan

Memang beruntung sangat siapa yang sempat beli saham-saham murah semasa tempoh PKP Fasa 1 hingga PKP Fasa 4. (Boleh tengok contoh di atas).

Masa tu harga saham sangat murah... Bila harga murah boleh beli banyak unit...
Siapa sangka harga saham tersebut terus melonjak naik... naik... dan terus naik... 

Dalam tempoh seminggu sahaja dah boleh jana keuntungan sebanyak 62.222%. Masa ni harga saham tersebut dah mahal, tak mampu dan tak berani nak beli banyak unit. Dapat untung 62.222% itu pun dah kira banyak.

TAPI... 
Mereka (pelabur) yang dah beli awal saham yang sama dalam kuantiti yang banyak (boleh beli banyak sebab masa tu harga murah) telah berjaya memperolehi keuntungan sabanyak 1057%... Dengan nilai keuntungan sebanyak RM301,500

Siapa kata Pelaburan Saham Perlu Modal Yang Besar?

Dalam pelaburan saham, anda boleh bermula dengan berapa sahaja modal yang anda ada… RMRM300, RM500, RM1000, RM2000, RM3,000 dan sebagainya..

Sebagai contoh, anda mempunyai modal RM300... Anda belilah saham murah-murah yang boleh dibeli dengan modal tersebut..

Katakan anda beli saham X yang berharga RM1.00 seunit. Dengan modal RM300 anda dah boleh beli 300 unit saham X.

Bila Saham X naik mendadak sehingga kenaikan 1057.89% dalam tempoh tak sampai 6 bulan. Pastinya akan dapat membuatkan anda tersenyum hingga ke telinga.


Contoh Kedua : Pulangan Pelaburan 700% pada 13 Julai 2020


Beli saham dengan hanya bermodalkan RM5742 sahaja. Beli sebanyak 29 lot jer. Biasalah kaunter harga atas RM1 dan tak semua orang ada modal besar kan.

Dapat untung lebih RM40K dengan peratus keuntungan sebanyak 700%


Nampak tak hasilnya??.. 
Rezeki PKP, Rezeki Pasca Covid-19.

Dalam keadaan ramai orang kehilangan sumber pendapatan dan ramai orang kehilangan pekerjaan, ada orang yang boleh mendapatkan keuntungan sehingga berlipat-lipat kali ganda. 

Sebab tu kata orang, ilmu tu penting...
Ilmu akan dapat mengubah hidup kita.. 
Ilmu akan dapat menambahkan/menggandakan rezeki kita..


BERUSAHALAH DAPATKAN ILMU YANG DAPAT MENGUBAH HIDUP KITA

Sebagai kesimpulannya. Kita perlu berusaha sedaya upada untuk dapatkan ilmu yang boleh mengubah hidup kita. Macamana nak dapatkan ilmu-ilmu tersebut? Kenalah rajin membaca.. Itu sahaja jawapannya. Untuk maklumat lanjut, boleh baca info-info di bawah:
  1. Buat Kerja part Time (Klik Di Sini)
  2. Tolong Promote tempat-tempat menarik di Malaysia (Klik Di Sini)
  3. Kumpul Duit Moratorium (Klik Di Sini)
  4. Refinancing Rumah Sedia ada (Klik Di Sini)
  5. Melabur Saham (Beli Saham-saham yang sedang Susut harga dan berpotensi untuk naik semula dalam masa terdekat) (Klik Di Sini)
Semoga bermanfaat..

Ikhlas daripada saya,
Muhamad Anuar Bin Marsib

Info Berkaitan: