BELAJAR STRATEGI PELABURAN HARTANAH DENGAN RUMAH BUSUK DAN LAIN-LAIN ILMU DAN KEMAHIRAN DI SAAT-SAAT KITA SEDANG STRUGGLE!

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Macam-macam cerita berlegar di media sosial sekarang ini. Ada yang sibuk suruh orang jangan ambil vaksin, Ada yang salahkan doktor, ada yang fanatik tak tentu pasal dan macam-macam.


Saya pun tak paham apa sebenarnye yang mereka nakkan. Dunia semakin tenat dengan orang orang begini. Kadang tu ada baiknya tak ada internet langsung, sebab bila ada internet ada orang yang menyalahgunakannya pula.


Keadaan sekarang memang struggle! 

Mereka yang bekerja makan gaji ke, mereka yang bekerja sendiri ke, mereka yang berniaga ke, semua orang tengah struggle.


Bukan cakap orang dewasa jer struggle! 

Pelajar-pelajar sekolah pun tengah struggle nak belajar. Tak boleh pergi sekolah. Belajar di sekolah takkan sama dengan belajar dekat rumah. Kadang-kadang saya pun tak paham bila baca soalan latihan anak saya. Nak kata saya sekolah tak tinggi, habis gak degree dan master dekat universiti.


Tapi itulah reality sekarang. Mak dan ayah struggle dekat rumah. 


Dalam keadaan sekarang ini elakkanlah buat orang kompius. Vaksin atau tak nak vaksin, Itu pilihan anda sendiri. Tak perlu nak takut-takutkan orang lain. Tak perlu nak salahkan orang lain. 


Daripada sibuk nak memburukkan orang lain, sibuk nak memburukkan pihak itu dan pihak ini, lebih baik anda berusaha tambahkan ilmu. Dalam dunia ini ada terlalu banyak ilmu yang belum sempat kita 'Explore'. Ilmu-ilmu yang boleh membantu kita untuk 'Survive' di saat-saat lita struggle. 


BELAJAR STRATEGI PELABURAN HARTANAH DENGAN RUMAH BUSUK DAN LAIN-LAIN ILMU DAN KEMAHIRAN DI SAAT-SAAT KITA SEDANG STRUGGLE! 


Belajar strategi pelaburan hartanah dengan rumah busuk antara ilmu dan kemahiran yang dapat membantu kita survive di saat-saat kita sedang Struggle.

Strategi pelaburan hartanah dengan rumah busuk
Strategi pelaburan hartanah dengan rumah busuk, Sumber : Klik Di Sini

Berikut pula merupakan contoh-contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan.

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 4)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 4), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 27)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 27)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 27), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 72)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 72), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 90)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 90), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 90)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 102), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 645)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 645), Sumber : Klik Di Sini

Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 1099)
Contoh rumah busuk yang pernah diuruskan oleh tuan Mohd Safuan (Site no 1099), Sumber : Klik Di Sini


Tuan Mohd Safuan berjaya menghasilkan keuntungan puluhan ribu ringgit setahun dengan menguruskan rumah-rumah busuk ini. Boleh tonton video di bawah untuk mendengar penerangan daripada beliau.



Sekiranya anda berminat nak tahu dengan lebih lanjut strategi pelaburan hartanah dengan rumah busuk, boleh KLIK Di SINI

Selain belajar strategi pelaburan hartanah dengan rumah busuk, terdapat lagi ilmu-ilmu dan kemahiran-kemahiran lain yang boleh anda pelajari di saat-saat kita sedang struggle ini. Sebagai contoh, boleh tengok pada rujukan-rujukan yang disenaraikan di bawah:

Ya! Ada terlalu banyak ilmu yang boleh kita pelajari dalam tempoh PKP3.0 ini.

Disebabkan itu, elakkanlah daripada melakukan perbuatan yang sia-sia di media sosial dengan memburuk-burukkan orang lain.

Banyak lagi perkara yang berfaedah dan dapat memberi manfaat yang boleh kita lakukan.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. 

Semoga bermanfaat.

Info Berkaitan:

Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)