Komisyen Affiliate Klikjer dah capai RM1 juta. Tahniah!!

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera...


Sebelum ini saya pernah menulis satu post yang bertajuk Peluang Berniaga Dari Rumah Dengan Komisyen Sehingga 70% Per Jualan. Alhamdulillah.. Ramai juga pengunjung blog saya yang sudi membaca post tersebut. Saya doakan semoga mereka yang telah membaca post tersebut sentiasa dimurahkan rezeki. Dan berjaya dapat rezeki tambahan pada setiap bulan melalui platform Klikjer.com.


Komisyen Affiliate Klikjer dah capai RM1 juta. Tahniah!!


Tahniah diucapkan kepada founder Klikjer.com dan semua ejen-ejen affiliate termasuk saya ;) kerana telah membantu mempromosikan produk-produk yang terdapat di platform online tersebut sehingga berjaya mencapai komisyen terkumpul melebihi RM1 juta. Syabas!! 



Ini merupakan jumlah komisyen terkumpul ye. Bukan jumlah jualan terkumpul.


Jumlah jualan terkumpul tentu lebih banyak lagi. Mungkin dua kali ganda daripada jumlah komisyen terkumpul atau lebih banyak lagi daripada itu, sekiranya ada jualan yang dilakukan sendiri oleh Founder Klikjer.com.


Berikut pula merupakan senarai Top 10 Ejen Effiliate yang telah menerima komisyen pada bulan Julai 2020 dan Ogos 2020. 


Sumber : http://yup.la/Klikjer


Sumber : http://yup.la/Klikjer


Tentu ada yang tertanya-tanya.. Siapakah gerangan pemilik id Zyankai, sehingga berjaya mendapat komisyen sebanyak RM13,647.95 pada bulan Julai 2020?

Untuk pengetahuan anda, beliau merupakan pemilik laman web zyan.my yang juga merupakan seorang usahawan internet dan blogger sepenuh masa. Dengan pengalaman yang beliau ada, sudah tentu beliau mempunyai teknik pemasaran yang berkesan sehingga mampu memperolehi komisyen sebanyak itu.

Disebabkan ramai ejen-ejen affiliate terutamanya yang masih baru ingin mengetahui rahsia kejayaan beliau memperolehi komisyen 5 angka sebulan.. Akhirnya beliau telah menghasilkan satu panduan yang bertajuk Rahsia Affiliate Klikjer Profir $$


Sumber : Klik Di Sini

Bestkan jadi Top 10 ejen affiliate Klikjer.com... Terutamanya mereka yang berjaya dapat komisyen 4 hingga 5 angka sebulan.


Berikut merupakan kelebihan menjadi ejen affiliate Klikjer:

  • Boleh bekerja 100% dari rumah 
  • Boleh berniaga secara online tanpa perlu mempunyai perniagaan sendiri
  • Pendaftaran percuma sebagai ejen affiliate
  • Boleh mula bekerja dengan segera selepas mendaftar sebagai ejen
  • Sesiapa sahaja boleh melakukan pekerjaan ini
  • Boleh dilakukan secara parttime atau fulltime
  • Boleh dilakukan oleh pelajar universiti
  • Boleh dilakukan oleh surirumah
  • Tidak perlu menyimpan stok
  • Tidak perlu membungkus barang
  • Tidak perlu menghantar barang melalui pos
  • Tidak perlu menyediakan barang
  • Dapat komisyen antara 50% hingga 70% perjualan tertakluk kepada terma dan syarat.
  • Komisyen dibayar pada awal bulan (setiap bulan)
  • Gaji berdasarkan komisyen jualan
  • Gaji (komisyen) tanpa had berdasarkan kepada prestasi jualan. Siapa nak gaji lebih, kena usaha lebih.
  • Pekerjaan yang sangat sesuai dilakukan pada ketika ini disebabkan keadaan ekonomi yang tidak stabil dan kadar pengangguran yang semakin meningkat.  
  • Dan lain-lain


Banyakkan kelebihan jadi ejen Affliate Klikjer.. Siapa yang tidak menggunakan peluang ini dengan sebaiknya memang rugi..

Berikut pula merupakan contoh-contoh komisyen yang pernah saya perolehi daripada laman web Klikjer.com.


Komisyen sebanyak RM44/jualan

Komisyen sebanyak RM44/jualan

Komisyen sebanyak RM55/jualan

Macamana? Ok tak dapat komisyen jualan sebanyak ini?

Kalau setiap bulan boleh dapat 10 sales pun bagi saya sudah mencukupi. Boleh juga dapat tambah pendapatan dalam RM400 hingga RM600 sebulan. Siapa nak bagi pendapatan tambahan sebanyak itu.

Itu bagi sayalah.. Yang tak berapa hebat ni..

Tapi bagi ejen affiliate lain yang lebih hebat daripada saya, mereka boleh dapat komisyen 4 hingga 5 angka sebulan.


Hmmm.. Menarik! Tapi boleh ke saya nak tahu produk apa yang sesuai saya nak promote sekarang ni?


Dekat platform Klikjer.com ada terlalu banyak produk yang boleh anda promosikan. Setiap produk mempunyai nilai komisyen yang berbeza. Ada yang RM10, RM15, hingga RM100 bergantung kepada harga jualan. Semakin tinggi harga jualan sesuatu produk, semakin besar nilai komisyen yang akan anda perolehi.

Nak tengok senarai produk Klikjer, boleh klik pada button di bawah:



Banyakkan produk yang terdapat di platform tersebut?.


Dalam banyak-banyak produk tu saya cadangan anda promote produk dalam senarai Top 10 bulanan. Sebagai contoh, boleh tengok dalam senarai-senarai Top 10 di bawah:


Produk-produk dalam senarai Top 10 ni memang ramai orang cari, sebab produk ini akan dapat membantu menyelesaikan masalah ramai orang. Terutamanya dalam tempoh PKPB Covid 19 di negeri Selangor, KL, Wilayah Persekutuan dan Sabah ni ramai orang ada masalah ekonomi. Jadi, produk-produk yang dapat menyelesaikan masalah ekonomi akan mudah mendapat tempat di hati pelanggan.


3 cara mudah nak buat jualan di platform Klikjer:


1) Kenalpasti kekuatan dan kelemahan produk. 

Sebagai contoh sekiranya kita menjual buah, sudah tentu kita kena tahu keadaan buah tu.. Supaya mudah kita nak terangkan kepada bakal pembeli secara jujur. Jadi, terlebih dahulu kita kena rasa sendiri buah tu samada Manis ke masam... Ada banyak biji ke tak ada biji.. Boleh tahan berapa hari.. Perlu masuk dalam peti ais ke atau boleh tahan sekiranya dibiarkan di luar peti ais. Bila kita tahu semua tu baru senang kita nak menjual. Betul tak?

Jadi, kalau kita jual produk secara affiliate sama juga. Sebaiknya kita kena beli dulu produk tu. Pakai dulu produk tu untuk melihat hasilnya. Lepas tu barulah kita boleh kongsikan pengalaman kita dengan orang lain secara jujur 


2) Kenalpasti golongan sasaran pengguna produk tersebut. 

Setiap produk wujud disebabkan nak menyelesaikan masalah. Tapi, sebelum tu kita kena tahu siapa yang mempunyai masalah tersebut? 

Bila kita dah tahu golongan yang mempunyai masalah tersebut, barulah senang untuk kita promote produk tu kepada mereka (golongan sasaran).

Sebagai contoh:

a) Ebook Bisnes Lazada akan dapat menyelesaikan masalah orang yang nak jual barang di Lazada tapi tahu cara yang betul untuk melakukannya.


b) Ebook Bisnes Makan Delivery akan dapat menyelesaikan masalah orang yang nak berniaga makanan dari rumah tapi tahu cara yang betul untuk melakukannya.


c) Ebook Bisnes Shopee akan dapat menyelesaikan masalah orang yang nak memulakan perniagaan di Shopee tapi tahu cara untuk melakukannya.

d) Rahsia Bisnes Tudung akan dapat membantu kaum wanita terutamanya surirumah untuk berniaga tudung tanpa perlu memiliki promis perniagaan.

e) Bisnes Bakeri akan dapat membantu orang ramai memulakan Bisnes Bakeri dari rumah.

f) Rahsia Lulus Temuduga Kerajaan akan dapat membantu graduan untuk Lulus Temuduga Kerajaan Dengan Mudah.

g) Jutawan Homestay akan dapat membantu pemilik Homestay menguruskan Homestay Gaya Jutawan.
h) Lubuk Bundle akan dapat membantu peniaga untuk memborong barang Bundle Gred A di Thailand dengan harga yang murah. 

i) Panduan Memulakan Bisnes Fotografi akan dapat membantu mereka yang mempunyai minat dalam bidang Fotografer menjadikan hobi sebagai sebuah perniagaan.

 3
) Kenalpasti dimana golongan sasaran pengguna produk tersebut selalu berkumpul. 

Selepas anda dah dapat mengenalpasti golongan sasaran yang perlukan produk tersebut, anda perlu tahu di mana pula tempat mereka selalu berkumpul?.

Samada di group facebook ke? Di group Whatsap ke? Di group Telegram ke?

Atau anda sendiri boleh wujudkan group-group atau fanpage untuk mengumpul golongan sasaran tersebut. Lebih banyak golongan sasaran (prospek) yang dapat anda kumpulkan dalam satu group, semakin besar potensi anda untuk membuat jualan.

Menurut sifu-sifu pemasaran internet, kebarangkalian sales boleh berlaku adalah 10% daripada ahli yang terdapat dalam kumpulan prospek. Sekiranya dalam group telegram yang anda wujudkan terdapat 100 orang prospek, maka kebarangkalian yang akan membeli adalah seramai 10 orang (10%).

Jadi, semakin ramai prospek yang dapat anda kumpul, semakin banyak kebarangkalian jualan yang berjaya anda hasilkan. 

Nak jalan Shortcut untuk mendapatkan komisyen di platform Klikjer.com?
Anda dapatkan sahaja panduan ini.
Panduan yang dihasilkan sendiri oleh Top 10 Affiliate Klikjer pada bulan Julai yang lalu.

Sumber : Klik Di Sini

Semoga dengan teknik yang betul ditambah dengan usaha yang tidak berputus asa, akan membantu anda menjana komisyen yang lumayan dan berjaya masuk dalam senarai Top 10 yang seterusnya.

In Shaa Allah... Sama-sama lah kita doakan...
Aamiin.


Saya rasa cukup setakat ini sahaja perkongsian saya pada kali ini.

Semoga bermanfaat.


Info Berkaitan:

Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)