Operasi Bazar Ramadhan Dan Aidilfitri Dibenarkan Di Seluruh Negara

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Ada berita gembira yang pastinya disukai oleh seluruh rakyat Malaysia iaitu Operasi Bazar Ramadhan Dan Aidilfitri dibenarkan di seluruh Negara.


Operasi Bazar Ramadhan Dan Aidilfitri Dibenarkan Di Seluruh Negara - MKN
Operasi Bazar Ramadhan Dan Aidilfitri Dibenarkan Di Seluruh Negara - MKN

Operasi bazar Ramadan & Aidilfitri di seluruh negara dibenarkan dengan mematuhi SOP Ketat. 

Waktu operasi:

  • Bazar Ramadan : 3.00 pm - 8.00 pm
  • Bazar Aidilfitri: 10.00 am - 12.00 am

Sumber : Facebook Rasmi MKN


Solat Terawih Dibenarkan
Solat Terawih Dibenarkan

Solat terawih dibenarkan secara berjemaah di masjid/surau dengan mematuhi SOP & jumlah kehadiran jemaah tertakluk kepada Pihak Berkuasa Agama Negeri


Tinggal 12 hari lagi kita akan menyambut Bulan Ramadhan.

Bulan suci dan penuh keberkatan bagi umat islam. Bulan dimana, umat islam akan mengerjakan ibadah puasa!


Bila tiba sahaja bulan puasa ni, macam biasa akan wujud pelbagai peluang.


Peluang untuk ukhrawi dan juga peluang duniawi.


Pasal ukhrawi tu, saya tak berani lah nak cerita panjang-panjang, Sebab saya ni bukan ustaz. Cuma sekadar baru-baru nak start.. :)


Untuk tahun ini, pihak kerajaan telah pun buat pengumuman awal yang Bazar Ramadhan, akan dibenarkan untuk diadakan.


Berita ni merupakan berita yang sangat menggembirakan kepada semua rakan-rakan kita atau mungkin juga buat anda yang sebelum-sebelum ini pernah berniaga di bazar Ramadhan.


Geng-geng bisnes air balang semua, sekarang tengah sibuk cuci balang dan test resepi-resepi air baru!


Tak ketinggalan juga geng bisnes bakeri dan bisnes makan dari rumah.


Tengah sibuk buat preparation menu-menu combo yang sesuai untuk ditawarkan kepada pelanggan untuk dijadikan juadah berbuka puasa kelak, disamping sibuk buat design dan tempah packaging baru agar nampak lebih menarik. 

Sample-sample kuih raya dan stok-stok Kurma juga sudah mula diedarkan untuk collect tempahan.


Supplier-supplier geng bisnes tudung & baju raya sekarang pun, tengah sibuk open pendaftaran untuk cari sesiapa yang berminat untuk jadi agen ataupun dropship mereka.


Sesiapa yang rasa nak try buat duit lebih menjelang puasa dan raya ni, bolehlah join program dropship diorang dan jual di shopee ataupun lazada.


Fuh!! Banyak betul peluang yang muncul dan terbuka menjelang Ramadhan ini.


Cuma, terpulang pada diri kita sahaja. mahu ambil atau tidak?


Kalau tak tahu...

macam mana nak niaga air?

macam mana nak niaga kuih?

macam mana nak niaga tudung?

macam mana nak jual makanan dari rumah?

macam mana nak niaga kat shopee?

macam mana nak niaga kat lazada?


Semua itu boleh dipelajari.... masih belum terlambat lagi.

Ada 12 hari lagi untuk buat persiapan mental dan fizikal.


Di klikjer, ada menyediakan beberapa panduan lengkap bagaimana untuk memulakan semua bisnes kat atas tu.


Jadi, takde alasan lagi sebenarnya hari ini kalau nak kata. tak tahu nak belajar kat mana? dan tak tahu nak dapatkan semua ilmu tu kat mana?


Semuanya sudah tersedia depan mata...

Hanya klik.. klik.. klik..

Ilmu untuk mula bisnes terhidang depan mata!


Boleh klik butang dibawah untuk lihat semua panduan yang klikjer ada tawarkan!



Itu sahajalah yang ingin saya sampaikan dalam post pada kali ini.


Harap-harapnya apa yang saya kongsikan pada kali ini dapat memberi manfaat.


Sementara itu, saya doakan agar kita semua dapat bertemu dan menyambut bulan Ramadhan tahun ini dengan penuh kegembiraan dan kesyukuran.

In Shaa Allah.. Aamiin.


Sekian dulu untuk kali ini.. Wassalam.. :)


Info Berkaitan :


Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (24) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (32) Hartanah Lelong (15) Homestay (134) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (7) ilmu pelaburan hartanah (15) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (4) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (20) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (37) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (71) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)