STATISTIK HARIAN KES COVID-19 DI MALAYSIA DARI 18 MAC HINGGA SEKARANG

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan pada 18 Mac 2020, saya sering mengikuti perkembangan kes terbaru COVID-19 di Malaysia. Terutamanya semasa bertugas di "War Room" di tempat saya bekerja, isu-isu semasa berkaitan kes COVID-19 ini perlu sentiasa diupdate dari masa ke semasa untuk pengetahuan bos-bos saya. 


Cuma selepas mendapat kebenaran untuk merentas negeri, saya dah agak slow sedikit daripada mengikuti perkembangan kes-kes Covid-19... sehinggalah apabila kes kembali mencecah ke 3 angka (100) pada 18 September 2020, rasa terpanggil semula untuk mengikuti perkembangan kes Covid-19 di Malaysia..


Maka susulan daripada itu, terhasillah dokumen ini yang saya namakan sebagai STATISTIK HARIAN KES COVID-19 DI MALAYSIA DARI 18 MAC HINGGA SEKARANG. Sekarang tu sampai bila?? Wallahualam... Mungkin sampai setakat mana saya larat nak update perkembangan statistik ini dari masa ke semasa... In Shaa Allah..




STATISTIK HARIAN KES COVID-19 DI MALAYSIA DARI 18 MAC HINGGA SEKARANG


Saya kongsikan di sini untuk rujukan bersama, terutamanya kepada saya dan anak-anak SAYA. Mungkin dijadikan rujukan sehingga ke cucu-cucu saya nanti.. Siapa tahu kan.

Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak dapat memberi manfaat. Terutamanya kepada mereka yang terjejas teruk sumber pendapatan bermula dari Tempoh Kawalan Pergerakan (PKP) (Fasa 1) mula dilaksanakan sehingga sekarang.

Semoga ada jalan keluar untuk kita menyelesaikan setiap ujian dan masalah yang sedang kita hadapi pada ketika ini.. In Shaa Allah..

Info Berkaitan:




Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)