Cara Paling Mudah Buat Duit Dengan Youtube Yang Ramai Orang Tak Tahu...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. 

Bila kita tengok ramai orang buat video di youtube kita rasa macam best sahaja. Lagi best bila video-video tersebut dapat banyak view, sehingga menjangkau ribu-ribu dan juta-juta view. Bila dapat banyak view sudah tentu pendapatan yang mereka perolehi melalui video tersebut juga banyak. 




Bila kita baca kisah-kisah kejayaan orang lain yang berjaya menghasilkan pendapatan lumayan melalui Youtube, sudah tentu kita juga turut rasa teruja nak buat video dan upload di Youtube. Dengan harapan, kita juga boleh berjaya hasilkan pendapatan seperti mereka:

Termasuklah juga saya. Bila membaca kisah-kisah kejayaan mereka (youtuber), rasa nak jadi youtuber sekejap tu juga.

Samada boleh dapat duit atau tidak, itu belakang kira. Samada boleh dapat duit cepat atau lambat, itu juga belakang kira. Yang penting sekali, kita dah berusaha buat langkah pertama iaitu menghasilkan channel Youtube dan juga menghasilkan video untuk 'menghidupkan' channel tersebut.

Video Awas Scammer Homestay semakin berleluasa!

Video Unboxing 2 Kotak (Surprise Box) Dari LAZADA Sempena jualan 11.11

Video Koleksi Kereta Lumba Hot Wheels

Video Apa yang saya Beli Di Shopee Sempena Jualan Murah 11.11? (Episod 2)

Video Koleksi Watak Komik One Piece, Dragon Ball, Naruto dan Lego

Video Adam Buat Magic

Video Hadiah atau cenderahati Berdasarkan Khat Kufi


Cara Paling Mudah Buat Duit Dengan Youtube Yang Ramai Orang Tak Tahu...

Sementara menunggu channel youtube saya dan video-video saya mencapai syarat yang ditetapkan oleh youtube untuk menghasilkan pendapatan, sebenarnya ada cara lain yang lebih mudah untuk menghasilkan pendapatan dengan youtube.

Tapi, tak ramai orang yang tahu cara ini.

Caranya ialah kita perlu kongsikan pengalaman menghasilkan video di Youtube kepada kenalan kita. Kemudian "educate" mereka tentang kelebihan menghasilkan video-video di youtube.

Sebenarnya ramai yang berminat nak tahu cara buat video di Youtube dan bagaimana untuk menghasilkan pendapatan melalui video-video tersebut?.

Terutamanya semasa kita berada dalam era "pendemic Covid-19", yang ramai orang menonton video-video di youtube untuk mendapatkan info termasuk ibu bapa, pensyarah-pensyarah, cikgu-cikgu sekolah, ustaz-ustaz, ustazah-ustazah, pelajar-pelajar IPT, pelajar-pelajar sekolah, kanak-kanak dan sebagainya. 

Boleh dikatakan semua orang meluangkan banyak masa menonton video-video di youtube. Dalam masa yang sama, ramai yang sedang mencari pendapatan tambahan untuk menampung keperluan hidup. Jadi, gunakanlah peluang ini untuk menghasilkan pendapatan di youtube.

Dan sudah pasti mereka memerlukan rujukan-rujukan yang dapat "guide" mereka untuk memenuhi impian tersebut. Inilah peluang terbaik kepada anda untuk mengesyorkan kepada mereka rujukan-rujukan yang diperlukan seperti dalam senarai di bawah:

Cara Mudah Jadi YouTuber (Klik Di Sini)

Jom Jadi Youtuber (Klik Di Sini)

107 Idea Konten Youtube (Klik Di Sini) 

Rahsia Youtuber Naikkan Views Dengan Headline

Setiap kali ada orang mendapatkan rujukan tersebut melalui link affiliate anda, anda akan dibayar komisyen seperti berikut:

Contoh Komisyen Ebook Jom Jadi Youtuber (Klik Di Sini)

Contoh Komisyen Ebook Cara Mudah Jadi Youtuber (Klik Di Sini)

Dan hasilnya, anda boleh mendapat komisyen sehingga 5 angka seperti yang telah dilakukan oleh sahabat-sahabat ejen affiliate dalam carta Top 10 di bawah:

Carta Jualan dan Komisyen Ebook Jom Jadi Youtuber (Klik Di Sini)

Lumayankan komisyen yang diperolehi oleh ejen-ejen affiliate yang tolong promote rujukan-rujukan buat duit melalui youtube seperti dalam senarai di atas..

Tapi, bagaimana cara nak jadi ejen affiliate? Dan bagaimana cara nak dapatkan link affiliate untuk promote rujukan di atas?

Jawapannya ialah dalam email yang diperolehi semasa anda membeli rujukan-rujukan di atas.

Ya! Semasa anda membeli ebook di atas, anda akan mendapat satu email yang mengandungi 2 link di dalamnya iaitu:
  1. Link pertama ialah link download ebook.
  2. Link kedua ialah link pendaftaran menjadi ejen affiliate
Contohnya seperti dalam gambar di bawah:

Selepas anda mendapat email seperti di atas, anda dah boleh mendaftar sebagai ejen affiliate dan dah boleh lakukan kerja-kerja promosi untuk mendapatkan komisyen.

Komisyen yang disediakan cukup lumayan, iaitu sehingga 50% daripada harga jualan (bergantung kepada panduan yang anda promote).

Anda hanya perlu menjual 2 rujukan sahaja untuk mendapatkan semula modal yang telah anda keluarkan. 
Selepas itu, sekiranya anda berjaya mendapat jualan yang seterusnya itu dah dikira sebagai untung! Untung! dan Untung!. Tanpa Had...

Dapatkan sebanyak mungkin untung yang anda mahukan dengan panduan-panduan tersebut, sehinggalah channel youtube anda telah memenuhi syarat yang ditetapkan untuk membolehkan anda menghasilkan pendapatan secara pasif di youtube.

  • Ilmu dapat.
  • Komisyen dapat 50% per jualan
  • Duit pun Dapat

Untung ke Untung??.... 
Pada pendapat saya memang untung....

Saya rasa cukuplah setakat ini sahaja perkongsian saya pada kali ini.
Semoga bermanfaat.



 


Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)