Lucky Draw Penginapan Homestay Di Langkawi dan Homestay Kontena Melaka

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Hari ni saya nak kongsikan satu berita baik kepada pembaca blog myhomestay4u.net


Shabat saya tuan Shafie Bustan sedang menganjurkan satu cabutan bertuah (Lucky Draw) yang mana antara hadiah yang disediakan ialah berupa penginapan 2 hari 1 malam di Rumah Kayu Homestay Kontena Melaka, penginapan 2 hari 1 malam di Unit Studio Homestay Kontena Melaka, penginapan 2 hari 1 malam di Unit Kontena Homestay Kontena Melaka, dan penginapan 2 hari Satu Malam Di Homestay Langkawi.


Lucky Draw Penginapan Homestay Di Langkawi dan Homestay Di Melaka

Selain daripada penginapan di Homestay-homestay milik beliau, Lucky Draw ini juga turut menyediakan hadiah berupa wang tunai untuk pemenang tempat pertama hingga ke 3 dan tempat ke 8 hingga ke 10.

Sumber : Klik Di Sini

Pemenang tempat pertama akan memenangi hadiah wang tunai RM1,000. Kemudian diikuti RM400 untuk pemenang tempat ke2, dan RM250 untuk pemenang tempat ke 3. Pemenang tempat ke 4 hingga ke 7 akan memenangi hadiah penginapan di beberapa homestay milik beliau. Seterusnya pemenang tempat ke 8 hingga ke 10 masing-masing akan memenangi wang tunai sebanyak RM100.

Gambar-Gambar Homestay

Berikut pula merupakan sebahagian gambarbagi ketiga-tiga homestay tersebut:

Homestay di Langkawi


Homestay Kontena Melaka

Bagaimana Cara Untuk Menyertai Lucky Draw ini?

Syarat utama untuk menyertai Lucky Draw ini ialah anda perlu mendapatkan 3 In 1 Kombo ebook Rumah Lelong seperti dalam gambar di bawah dalam tempoh 11.11.2020 hingga 11.12.2020 (Tempoh 1 Bulan)


Itu sahaja syaratnya.
Ya! Itu sahaja syaratnya.. Mudah bukan?

Sempena dalam tempoh promosi tersebut, kombo 3 in 1 ebook ini dijual pada harga promosi iaitu cuma RM49 sahaja. Harga biasa RM69.


Sumber : Klik Di Sini

Dengan modal sebanyak RM49, membolehkan anda mendapatkan ilmu rumah lelong daripada pengamalnya yang sebenar. Dalam ebook tersebut beliau kongsikan pengalaman sebenar, bukan teori semata-mata. Hampir setiap bulan beliau terlibat masuk dalam Dewan lelong samada bid secara Offline ataupun secara Online.

Hasil daripada ilmu beli rumah lelong yang beliau ada, pada hari ini beliau telah berjaya memiliki beberapa keping tanah, beberapa buah rumah dan beberapa buah homestay.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut berkaitan Lucky Draw ini, boleh klik pada link di bawah:

Selepas anda mendapatkan ebook tersebut, sila baca dari kulit muka depan ebook Pertama sehingga tamat kulit muka belakang ebook ke 3. Saya jami, pasti anda akan berasa puas hati setelah membaca ebook tersebut.

Disamping itu, anda juga berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah yang disediakan seperti dalam gambar di atas. Hadiah utama berupa Wang Tunai RM1,000. Wow!! 

Saya doakan semoga anda berjaya menjadi salah seorang pembaca bertuah tersebut. 

Good Luck!!


Info Berkaitan:




Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)