Bungalow lelong RM500k

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Ada yang mencari rumah bungalow di Selangor ker? Ini ada bungalow lelong dengan harga rezab RM500k sahaja. Rumah sudah di renovated. Unit ini dah pun kosong

Bungalow lelong RM500k di Selangor
Bungalow lelong RM500k di Selangor


Yang bestnya, keluasan tanah bungalow ini adalah 6017sqt .. Bungalow 1 tingkat setengah.. Wowww !!! Besar saiz rumah ni. Boleh tambah buat swimming pool.
Contoh -> https://yup.la/RumahLelong7Bintang
FREEHOLD pula tu.
Keluasan Tanah 6,017 sq.ft
Keluasan Tanah 6,017 sq.ft

Bagi yang inginkan kedamaian suasana pantai, Bungalow ni beralamat di:

No. 1, Jalan Tasik Dedap 1,
Pantai Sepang Putra,
43950 Sungai Pelek, Selangor.


Bungalow lelong di Bagan Lalang, Selangor
Bungalow lelong di Bagan Lalang, Selangor

Siapa yang pernah pergi ke Bagan Lalang mesti tahu lokasi ini. Tempat percutian juga tu ... Ada Ikan bakar. Tempat seafood pun banyak. Boleh main layang layang .. Boleh mandi laut ... Dekat sangat dengan Avani Sepang Goldcoast. Nak Jalan kaki pun boleh ...

Lokasi Bungalow di Bagan Lalang, Selangor
Lokasi Bungalow di Bagan Lalang, Selangor

Kalau sesiapa nak beli untuk duduk sendiri, atau pun nak dijadikan rumah tempat percutian .. Mesti meriah dapat jogging atau cycling tepi pantai. Memang puas hati..
Kalau tak tau macam mana process beli rumah lelong, anda boleh baca rujukan ini -> https://ezy.la/RumahLelong (Baca dulu dan fahamkan betul-betul supaya tidak tersalah langkah)
Jom share kan information ini .
Mana tau ada kawan-kawan atau saudara anda sedang mencari bungalow murah Terima kasih semua ..
Sekiranya perlukan bantuan, baca dalam rujukan ini -> https://ezy.la/RumahLelong
Sekiranya anda masih takut-takut hendak membeli rumah disebabkan tiada ilmu, saya boleh rekemenkan kepada anda 2 rujukan yang dapat membantu anda membeli rumah murah di bawah harga pasaran. Rujukan yang saya maksudkan ialah: 

Rumah Pertama Paksa Rela (Klik Di Sini)

Ebook RumahLelong (Klik Di Sini)

Kedua-dua rujukan di atas telah membantu ramai orang untuk membeli rumah-rumah murah di bawah harga pasaran melalui pasaran hartanah Subsale (rumah terpakai) dan pasaran hartanah lelong (rumah yang di lelong oleh pihak yang memberi pinjaman disebabkan pemilik asal gagal membayar pinjaman dalam tempoh tertentu). 


Semoga info-info yang dikongsikan dapat memberi manfaat kepada kita semua…
In Shaa Allah...


Info Berkaitan: