Contoh Senarai Kereta Yang Akan Dilelong pada Bulan Mei 2021

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Semenjak dua menjak ni semakin banyak kereta lelong masuk dalam pasaran. Harga pula murah-murah pula tu, kalau pandai cari.


Ada orang gunakan peluang ini untuk buat "duit tepi", dengan cara beli kereta lelong. Kemudian baiki dan kasi "makeup" sikit kereta tu bagi nampak cantik, dan jual di Carsome.


Beli murah-murah dan jual mahal sikit! Dapat untung dalam beberapa ribu pun "masyuk" juga tu...


Baca di sini -> Real Case Study : Untung 5 Angka Beli Kereta Lelong Dan Di Jual Semula Di CarSome


Contoh Senarai Kereta Yang Akan Dilelong pada Bulan Mei 2021


Hampir setiap minggu ada sahaja aktiviti lelongan kereta dijalankan (Boleh tengok contoh dalam senarai di bawah). Ada bermacam-macam jenis kereta yang boleh dibeli pada harga yang murah.








Contoh Senarai Kereta Yang Akan Dilelong pada Bulan Mei 2021
Sumber : https://www.ngchanmau.com/coming-auction

Ini antara salah satu pihak yang diberikan kepercayaan oleh pihak bank dan institusi-institusi kewangan untuk melaksanakan acara lelongan kenderaan bagi pihak mereka.

Selain itu, ada lagi pihak-pihak lain yang turut diberi kepercayaan untuk melakukan lelongan tersebut bagi pihak bank dan institus-institusi kewangan.

Nak tahu lebih detail, boleh semak di sini


Ada orang beli kereta lelong rugi!
Ada orang beli kereta lelong boleh dapat untung.

Dalam apa juga pelaburan, perlu ada ilmu.
Tanpa ilmu, kebarangkalian untuk menanggung kerugian adalah tinggi.
Dengan adanya ilmu, akan dapat mengurangkan risiko kerugian tersebut.

Disebabkan itu, sebelum membuat sebarang pelaburan pastikan cari ilmu terlebih dahulu. Satu-satunya rujukan yang dapat membantu anda memdapatkan keuntungan semasa membeli dan menjual kereta lelong, ada di sini..


Semoga info-info yang dikongsikan dapat memberi manfaat kepada kita semua…
In Shaa Allah...


Info Berkaitan:

Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)