Lelongan Kereta-Kereta Mercedes Benz Pada Harga Reserve Price RM0

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Sebelum ini kami telah kongsikan info-info tentang rumah lelong dan kereta lelong yang semakin banyak di pasaran sejak akhir-akhir ini. Sekiranya anda baru pertama kali mengunjungi blog ini dan terlepas info-info tersebut, anda boleh membacanya menerusi pautan-pautan berikut:


Pada kali ini kami nak kongsikan tentang Lelongan Kereta-Kereta Mercedes Benz Pada Harga Reserve Price RM0


Terdapat beberapa buah kereta Mercedes Benz yang akan dilelong dalam masa terdekat ni. Lebih menarik lagi kesemua kereta ini dilelong pada harga Reserve Price RM0. Bermaksud, sekiranya tiada persaingan yang akan membida kereta-kereta lelong tersebut, ada kemungkinan "single Bider" boleh menang pada harga di bawah RM10.... Hahaha..


Setakat ini belum ada sejarah lagi orang menang beli Mercedes Benz secara Lelong bawah harga RM10. Tapi siapa tahu, kalau ada rezeki anda dah tertulis macam tu. 


Seperti yang berlaku semasa Lelongan rumah LPPSA pada 28 November yang lalu, ada ramai pembida menang rumah Lelong pada harga Reserve Price. Untuk maklumat lanjut, Boleh Baca Di Sini 

-> https://ezy.la/CaraBeliKeretaLelong


Jom kita tengok gambar-gambar sebahagian Kereta Mercedez Benz yang akan dilelong.


LOT 501 :

  • Mercedes Benz A250
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2018


LOT 502 :

  • Mercedes Benz E250
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2017

LOT 503 :

  • Mercedes Benz E300
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2015


LOT 504 :

  • Mercedes Benz E300
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2015


LOT 505 :

  • Mercedes Benz C200
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2016

LOT 506 :

  • Mercedes Benz C200
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2017

LOT 507 :

  • Mercedes Benz GLC250 4M
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2017


LOT 508 :

  • Mercedes Benz GLC250 4M
  • Reserved Price RM0
  • Tahun Pembuatan 2018



Boleh dikatakan semuanya kereta-kereta baru. Kebanyakannya kereta yang dikeluarkan pada tahun 2018, 2017, 2016 dan 2015. Enjin dan kondisi kereta masih Tip Top lagi.


Lelongan Di Lakukan Oleh Pihak Mercedes Benz Sendiri


Untuk makluman anda, lelongan kereta-kereta ini dilakukan oleh pihak Mercedes Benz sendiri, bukan  bukan loan dengan pihak bank seperti kebiasaannya.


Ini disebabkan kereta-kereta ini dibeli menggunakan loan dengan pihak Mercedes Benz sendiri.

Apa sebab kereta-kereta baru ni boleh kena lelong?


Biasanya disebabkan owner tak mampu nak bayar pinjaman bulanan kereta ni sehingga kena tarik dengan pihak yang memberi pinjaman. Nak tahu dengan lebih lanjut, Boleh Baca Di Sini 


Sekiranya anda berhajat nak cari kereta mewah, inilah peluang anda untuk mendapatkan kereta mewah pada harga yang jauh lebih murah daripada harga pasaran. 


Sebenarnya ada banyak lagi listing kereta lelong ni dalam Panduan Lengkap Beli Kenderaan Lelong (Klik Di Sini)


Soalan yang sering di Tanya oleh mereka yang berminat nak beli Kenderaan Lelong


  1. Dekat mana nak tengok LISTING KENDERAAN LELONG?
  2. Nak Beli Kenderaan Lelong ni Boleh Buat Pinjaman Bank ke?
  3. Berapa Deposit Yang Perlu Disediakan Untuk Beli Kereta Lelong?
  4. Macam mana nak pilih KERETA LELONG TERBAIK dan MENGUNTUNGKAN?
  5. Bagaimana STEP BY STEP untuk buat BIDAAN KERETA LELONG?
  6. Ada tak cara nak ELAKKAN KESILAPAN dan RISIKO semasa membeli KENDERAAN LELONG?
  7. Cara nak BELI DAN BIDA KENDERAAN LELONG secara online ataupun on-site?
  8. dan lain-lain

Jawapan untuk setiap persoalan tersebut, boleh diperolehi melalui link di bawah:

-> https://ezy.la/CaraBeliKeretaLelong


Dapatkan seberapa banyak mungkin info yang lebih tepat supaya dapat membantu anda mendapatkan keuntungan melalui pembelian kenderaan lelong tersebut.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini.

Semoga bermanfaat.

Info Berkaitan:



Labels

BANDAR BARU SETIA AWAN PERDANA (2) BANKRAP (4) Batu gajah Perak (3) beli rumah busuk (3) Beli Rumah Lelong (25) beli rumah pertama (1) Bisnes Travel (1) Blog Carian Homestay Malaysia (5) Bota kanan (1) Cameron Highland (2) Carian Homestay Malaysia (7) D'AMAN RESIDENSI MERU JAYA (1) ebook percuma (3) Ebook Rahsia Buat Duit Tambah-Tambahan Dengan Homestay (2) ebook rahsia homestay (1) Ebook Senarai Homestay (3) emas (4) harga emas (2) hARTANAH (33) Hartanah Lelong (15) Homestay (135) Homestay di Batu Gajah Perak (2) Homestay di Cameron Highlands (2) Homestay di Ipoh Perak (3) Homestay di Kelantan (9) Homestay Di Langkawi (3) Homestay Di Melaka (15) Homestay di Port Dickson (4) Homestay di Seremban (2) Homestay di Seri Iskandar Perak (5) Homestay di Tanah Rata Cameron Highlands (1) Homestay Malaysia (4) Homestay Melaka (8) HOMESTAY SERI ISKANDAR (6) Homestay Seri Iskandar Perak (2) Hotel (5) hotel murah (1) Ilmu hartanah (17) Ilmu Kewangan (5) Ilmu pelaburan (8) ilmu pelaburan hartanah (16) Ilmu pelaburan saham (3) IPOH PERAK (2) jadikan homestay sebagai lubuk buat duit (1) kerja part time (5) KWSP (5) Labur atau lebur (1) Langkawi (3) lelong (21) Lelong Rumah (3) Lelongan LPPSA (9) LPPSA (15) MAPS THEME PARK (1) MORATORIUM (7) Pak Ya homestay (9) Pak Ya Homestay di Batu Gajah Perak (2) Pak Ya Homestay Seri Iskandar Perak (5) Pelaburan (10) pelaburan emas (5) PELABURAN HARTANAH (38) Pelaburan Saham (29) pendapatan pasif (3) Perak (7) rahsia homestay (2) Rangkaian Pak Ya Homestay (3) Rumah baru di Manjung Perak (2) Rumah baru di Seri Manjung Perak (1) Rumah baru di Taman Desa Harmoni Bota Kanan (1) RUMAH DI IPOH (1) RUMAH DI mERU jAYA (1) rumah di seri manjung (4) Rumah di Sitiawan (2) Rumah lelong (72) Rumah Teres 1 Tingkat (5) Rumah Untuk Dijual (4) SAMUDERA RESIDENCE SERI MANJUNG PERAK (2) Senarai Homestay (3) Senarai Homestay (20) Senarai Homestay di batu Gajah Perak (2) Senarai Homestay di Johor (1) Senarai Homestay di Kelantan (2) senarai homestay di Malaysia (8) Senarai Homestay di Melaka (3) Senarai Homestay di Negeri Johor (1) Senarai Homestay di Perak (5) Senarai Homestay di Terengganu (1) Senarai Homestay Melaka (1) senarai Rumah (2) Senarai Rumah Murah (1) Seri Iskandar Perak (5) Seri Manjung Perak (3) Sitiawan (2) Taman Desa Harmoni (1) TAMAN MANJUNG POINT SEKSYEN 2 (1)